Aktuální informace

[01. 12. 2020]

Změna smluvní dokumentace

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. provedla úpravu smluvní dokumentace, na základě které KTK poskytuje službu připojení k internetu tak, aby byla v souladu s legislativou evropské unie.
Tato úprava nemění cenu nebo kvalitu našich služeb. Jedná se o změnu způsobu vyhodnocování kvality internetového připojení, které nově upravuje všeobecné oprávnění č. VO-S/1/08.2020-9.
Nová smluvní dokumentace bude platit od 1. ledna 2021 a zahrnuje požadavky stanovené Českým telekomunikačním úřadem dle výše uvedeného všeobecného oprávnění.
Pro úplnost uvádíme, že tato změna nezakládá podle zákona o elektronických komunikacích právo na odstoupení či výpověď smlouvy, bez sankcí z této smlouvy vyplývajících.

[22. 10. 2020]

Přerušení internetových služeb optické sítě 22. října 2020

Z důvodu poruchy jednoho z prvků technologie zajišťující přenos internetové konektivity, došlo u některých uživatelů sítě KTKoptic  ve čtvrtek 22. října 2020 v poledne k 60 minutovému přerušení internetových služeb. Po dobu řešení poruchy technici nemohou přijímat telefonní hovory. Za způsobené potíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení.

[15. 03. 2020]

Omezení provozu Kontaktního místa KTK a montážních a servisních prací

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. od pondělí 16. března 2020 do odvolání výrazným způsobem omezuje provoz Kontaktního místa KTK a montážních a servisních prací v bytech zákazníků.

Kontaktní místo KTK bude od pondělí 16. března v omezeném provozní režimu, který znamená:

  • pro hlášení poruch, výpadků nebo přerušení služeb použijte přednostně formulář na https://ktk.cz/podpora nebo tel. 556 821 076
  • sepsání nových smluv, změny smluvních vztahů, objednávky nových služeb, přechod na optickou síť předem předjednejte na tel. čísle 595 179 130 nebo prostřednictvím e-mailu kontaktni.misto@ktk.cz. Pracovnice kontaktního místa připraví dokumenty a domluví další postup
  • požadavky a záležitosti týkající se kontaktního místa řešte telefonicky (595 179 130) nebo e-mailem (kontaktni.misto@ktk.cz). Telefon má záznamník, kde nám můžete nechat vzkaz a KTK Vás bude zpětně kontaktovat.

KTK upozorňuje, že až do odvolání nebudou probíhat instalace nových televizních a optických přípojek v domácnostech zákazníků.

V případě poruch budeme provádět pouze opravy rozvodů, jejichž provoz zajišťuje KTK. Technici nebudou provádět v bytech zákazníků ladění televizorů, set-top-boxu, konfiguraci modemů, WIFI routerů či nastavování počítačů – tedy přístrojů, které jsou v majetku zákazníka.

Výše uvedené kroky realizujeme s ohledem na současnou situaci s šířením koronavirové nákazy v České republice proto, abychom byli schopni zajistit plošnou funkčnost televizních a internetových služeb v plném rozsahu.

Ing. Jan Bittner, jednatel KTK

[23. 08. 2019]

Změny smluvní dokumentace a úprava výše měsíčního poplatku Základní televizní nabídky

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. informuje, že od 1. listopadu 2019 dochází ke změnám ve smluvní dokumentaci, na základě které poskytujeme telekomunikační služby a úpravě výše měsíčního poplatku za Základní televizní nabídku z 89 na 99 Kč. Ostatní měsíční poplatky se nemění.

Pokud provádíte úhradu měsíčních poplatků bezhotovostně, inkasem z účtu nebo prostřednictvím SIPO, proveďte změny u Vaší banky tak, aby úhrady ve správné výši proběhly včas. Předejdete tak nepříjemné situaci, že informační systém KTK automaticky vypne některé Vaše služby. Další podrobnosti naleznete zde.

[13. 07. 2019]

Porucha řídící technologie kabelových modemů

Dnes 13. 7. v ranních hodinách došlo k poruše modulu, který je součástí řídící technologie sítě kabelových modemů, výpadek sítě se dotkl přibližně čtvrtiny uživatelů kabelového připojení do internetu. Předpokládaná doba opravy je 6 – 8 hodin.