Změna smluvní dokumentace
Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. provedla úpravu smluvní dokumentace, na základě které KTK poskytuje službu připojení k internetu tak, aby byla v souladu s legislativou evropské unie.
Tato úprava nemění cenu nebo kvalitu našich služeb. Jedná se o změnu způsobu vyhodnocování kvality internetového připojení, které nově upravuje všeobecné oprávnění č. VO-S/1/08.2020-9.
Nová smluvní dokumentace bude platit od 1. ledna 2021 a zahrnuje požadavky stanovené Českým telekomunikačním úřadem dle výše uvedeného všeobecného oprávnění.
Pro úplnost uvádíme, že tato změna nezakládá podle zákona o elektronických komunikacích právo na odstoupení či výpověď smlouvy, bez sankcí z této smlouvy vyplývajících.
Přerušení internetových služeb optické sítě 22. října 2020
Z důvodu poruchy jednoho z prvků technologie zajišťující přenos internetové konektivity, došlo u některých uživatelů sítě KTKoptic ve čtvrtek 22. října 2020 v poledne k 60 minutovému přerušení internetových služeb. Po dobu řešení poruchy technici nemohou přijímat telefonní hovory. Za způsobené potíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení.
Omezení provozu Kontaktního místa KTK a montážních a servisních prací
Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. od pondělí 16. března 2020 do odvolání výrazným způsobem omezuje provoz Kontaktního místa KTK a montážních a servisních prací v bytech zákazníků.
Kontaktní místo KTK bude od pondělí 16. března v omezeném provozní režimu, který znamená:
- pro hlášení poruch, výpadků nebo přerušení služeb použijte přednostně formulář na https://ktk.cz/podpora nebo tel. 556 821 076
- sepsání nových smluv, změny smluvních vztahů, objednávky nových služeb, přechod na optickou síť předem předjednejte na tel. čísle 595 179 130 nebo prostřednictvím e-mailu kontaktni.misto@ktk.cz. Pracovnice kontaktního místa připraví dokumenty a domluví další postup
- požadavky a záležitosti týkající se kontaktního místa řešte telefonicky (595 179 130) nebo e-mailem (kontaktni.misto@ktk.cz). Telefon má záznamník, kde nám můžete nechat vzkaz a KTK Vás bude zpětně kontaktovat.
KTK upozorňuje, že až do odvolání nebudou probíhat instalace nových televizních a optických přípojek v domácnostech zákazníků.
V případě poruch budeme provádět pouze opravy rozvodů, jejichž provoz zajišťuje KTK. Technici nebudou provádět v bytech zákazníků ladění televizorů, set-top-boxu, konfiguraci modemů, WIFI routerů či nastavování počítačů – tedy přístrojů, které jsou v majetku zákazníka.
Výše uvedené kroky realizujeme s ohledem na současnou situaci s šířením koronavirové nákazy v České republice proto, abychom byli schopni zajistit plošnou funkčnost televizních a internetových služeb v plném rozsahu.
Ing. Jan Bittner, jednatel KTK
Změny smluvní dokumentace a úprava výše měsíčního poplatku Základní televizní nabídky
Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. informuje, že od 1. listopadu 2019 dochází ke změnám ve smluvní dokumentaci, na základě které poskytujeme telekomunikační služby a úpravě výše měsíčního poplatku za Základní televizní nabídku z 89 na 99 Kč. Ostatní měsíční poplatky se nemění.
Pokud provádíte úhradu měsíčních poplatků bezhotovostně, inkasem z účtu nebo prostřednictvím SIPO, proveďte změny u Vaší banky tak, aby úhrady ve správné výši proběhly včas. Předejdete tak nepříjemné situaci, že informační systém KTK automaticky vypne některé Vaše služby. Další podrobnosti naleznete zde.
Porucha řídící technologie kabelových modemů
Dnes 13. 7. v ranních hodinách došlo k poruše modulu, který je součástí řídící technologie sítě kabelových modemů, výpadek sítě se dotkl přibližně čtvrtiny uživatelů kabelového připojení do internetu. Předpokládaná doba opravy je 6 – 8 hodin.