Aktuální informace

[11. 07. 2021]

Přerušení dodávky programů skupin Nova, Prima, ČT a dalších

Kabelová televize Kopřivnice informuje, že v neděli 11. července 2021 v 9:20 hodin došlo k přerušení dodávky některých televizních programů na straně distributora, to znamená, že původ přerušení je mimo síť kabelové televize. Dodávka programů byla obnovena po 10:00 h.
[28. 04. 2021]

Přerušení služeb na ul. Jilemnického

Z důvodu závažného poškození venkovního rozvaděče kabelové televize na ulici Jilemnického dne 27. dubna 2021 v nočních hodinách došlo u zákazníků na této ulici k přerušení dodávek služeb KTK. S ohledem na rozsah poškození technologie, která se v tomto rozvaděči nachází, bude oprava probíhat 28. dubna a 29. dubna 2021. Děkujeme za pochopení. KTK

[01. 12. 2020]

Změna smluvní dokumentace

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. provedla úpravu smluvní dokumentace, na základě které KTK poskytuje službu připojení k internetu tak, aby byla v souladu s legislativou evropské unie.
Tato úprava nemění cenu nebo kvalitu našich služeb. Jedná se o změnu způsobu vyhodnocování kvality internetového připojení, které nově upravuje všeobecné oprávnění č. VO-S/1/08.2020-9.
Nová smluvní dokumentace bude platit od 1. ledna 2021 a zahrnuje požadavky stanovené Českým telekomunikačním úřadem dle výše uvedeného všeobecného oprávnění.
Pro úplnost uvádíme, že tato změna nezakládá podle zákona o elektronických komunikacích právo na odstoupení či výpověď smlouvy, bez sankcí z této smlouvy vyplývajících.

[22. 10. 2020]

Přerušení internetových služeb optické sítě 22. října 2020

Z důvodu poruchy jednoho z prvků technologie zajišťující přenos internetové konektivity, došlo u některých uživatelů sítě KTKoptic  ve čtvrtek 22. října 2020 v poledne k 60 minutovému přerušení internetových služeb. Po dobu řešení poruchy technici nemohou přijímat telefonní hovory. Za způsobené potíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení.

[15. 03. 2020]

Omezení provozu Kontaktního místa KTK a montážních a servisních prací

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. od pondělí 16. března 2020 do odvolání výrazným způsobem omezuje provoz Kontaktního místa KTK a montážních a servisních prací v bytech zákazníků.

Kontaktní místo KTK bude od pondělí 16. března v omezeném provozní režimu, který znamená:

  • pro hlášení poruch, výpadků nebo přerušení služeb použijte přednostně formulář na https://ktk.cz/podpora nebo tel. 556 821 076
  • sepsání nových smluv, změny smluvních vztahů, objednávky nových služeb, přechod na optickou síť předem předjednejte na tel. čísle 595 179 130 nebo prostřednictvím e-mailu kontaktni.misto@ktk.cz. Pracovnice kontaktního místa připraví dokumenty a domluví další postup
  • požadavky a záležitosti týkající se kontaktního místa řešte telefonicky (595 179 130) nebo e-mailem (kontaktni.misto@ktk.cz). Telefon má záznamník, kde nám můžete nechat vzkaz a KTK Vás bude zpětně kontaktovat.

KTK upozorňuje, že až do odvolání nebudou probíhat instalace nových televizních a optických přípojek v domácnostech zákazníků.

V případě poruch budeme provádět pouze opravy rozvodů, jejichž provoz zajišťuje KTK. Technici nebudou provádět v bytech zákazníků ladění televizorů, set-top-boxu, konfiguraci modemů, WIFI routerů či nastavování počítačů – tedy přístrojů, které jsou v majetku zákazníka.

Výše uvedené kroky realizujeme s ohledem na současnou situaci s šířením koronavirové nákazy v České republice proto, abychom byli schopni zajistit plošnou funkčnost televizních a internetových služeb v plném rozsahu.

Ing. Jan Bittner, jednatel KTK